Nu växer vi vår fantastiska kundvårdsgrupp och söker en ny kundansvarig som kan ge våra kunder bästa service och utbildning i våra tjänster.
För att lyckas i rollen söker vi dig som drivs av att ge god service till kunder och som trivs med att ta kontakt med människor och ha många kontaktytor samt presentera inför stora grupper. I gruppen arbetar vi nära varandra och våra kunder för att leverera bästa service i en stimulerande arbetsmiljö.Du förser våra kunder med exceptionell service, bland annat genom utbildningar i hur våra system används på bästa sätt samt informerar om nyheter i tjänsterna. Kontakten sker via telefon och videokonferens men du kommer även att ansvara för externa kundmöten och utbildningar på plats hos kund, när detta är möjligt, där du visar upp företagets produkter och tjänster.
Det är meriterande om du är van att arbeta digitalt och med digitala verktyg, har tidigare erfarenhet av att utbilda och service management. Du är lösningsorienterad och kan se helheten vilket hjälper dig att utveckla kundens affär. Vidare ser vi gärna att du är;
JP Infonet är ett av landets ledande informationsföretag. Vi tillhandahåller ett stort antal juridiska tjänster för både offentlig sektor och näringsliv. JP Infonet startade verksamheten 1999 och vi har vuxit kraftigt sedan dess. Idag har företaget kontor i Gamla Stan i Stockholm, i Karlstad och centrala Helsingborg. Tillsammans är vi ca 80 anställda och vi har kollektivavtal och tillämpar individuell lönesättning. Vi satsar på långsiktighet och erbjuder stor möjlighet till personlig och professionell utveckling.
Start: Så snart som möjligtOmfattning: Heltid, tillsvidareArbetsplats: HelsingborgSista ansökningsdag: Löpande
Jenny Rollgard, Storkundsansvarig jenny.rollgard@jpinfonet.se
JP Infonets webbplatser använder cookies för att fungera på ett bra sätt. Genom att välja "acceptera" samtycker du till att cookies används. Läs mer
Kakor som används för att avgöra vilka sidvisningar som hör till samma användarbesök. Behövs för inloggning samt optimering.
Denna kaka används för att hålla reda på vilka kakor som användaren accepterat att vi lagrar.
Denna kaka sätts för användare som använder federerad inloggning.
Denna kaka sätts för användare som skickat in kursutvärderingar.
Denna kaka sätts då en användare vill dölja en notis.
Denna kaka håller reda på om användaren har lämnat sin e-postadress när den ska ladda ner en fil från den publika sajten.
Kakan möjliggör för webbkursexamintioner för användare utan personligt konto.
Kaka som används för uppspelning av video. Används för att hålla en anonym användarsession.
Sparar språkval för Twitter-flödet.
Denna kaka används för att särskilja användare.
Kakor som används för besöksmätning.
Dessa kakor används för webbanalys funktionalitet och tjänster från hotjar.
Används för risksigillet i sidfoten på publik sajt.
Används för att analysera användarbeteende och skräddarsy marknadsföring.
Kakor för Google Advertising
Kaka för att spara IP-adresser för att identifiera företag eller organisationer som besöker webbsidan.