Kundansvarig i Helsingborg

Nu växer vi vår fantastiska kundvårdsgrupp och söker en ny kundansvarig som kan ge våra kunder bästa service och utbildning i våra tjänster.

Dina arbetsuppgifter

För att lyckas i rollen söker vi dig som drivs av att ge god service till kunder och som trivs med att ta kontakt med människor och ha många kontaktytor samt presentera inför stora grupper. I gruppen arbetar vi nära varandra och våra kunder för att leverera bästa service i en stimulerande arbetsmiljö.

Du förser våra kunder med exceptionell service, bland annat genom utbildningar i hur våra system används på bästa sätt samt informerar om nyheter i tjänsterna. Kontakten sker via telefon och videokonferens men du kommer även att ansvara för externa kundmöten och utbildningar på plats hos kund, när detta är möjligt, där du visar upp företagets produkter och tjänster.

Vem är du?

Det är meriterande om du är van att arbeta digitalt och med digitala verktyg, har tidigare erfarenhet av att utbilda och service management. Du är lösningsorienterad och kan se helheten vilket hjälper dig att utveckla kundens affär. Vidare ser vi gärna att du är;

  • Självgående och flexibel
  • Utåtriktad, positiv och öppen
  • En ansvarsfull lagspelare som fokuserar på uppgiften
  • Driftig och orädd som trivs i ett högt arbetstempo

Erfarenhet


Vilka är vi?

JP Infonet är ett av landets ledande informationsföretag. Vi tillhandahåller ett stort antal juridiska tjänster för både offentlig sektor och näringsliv. JP Infonet startade verksamheten 1999 och vi har vuxit kraftigt sedan dess. Idag har företaget kontor i Gamla Stan i Stockholm, i Karlstad och centrala Helsingborg. Tillsammans är vi ca 80 anställda och vi har kollektivavtal och tillämpar individuell lönesättning. Vi satsar på långsiktighet och erbjuder stor möjlighet till personlig och professionell utveckling.

Välkommen med din ansökan!

Start: Så snart som möjligt

Omfattning: Heltid, tillsvidare

Arbetsplats: Helsingborg

Sista ansökningsdag: Löpande


Kontaktperson

Jenny Rollgard, Storkundsansvarig 
jenny.rollgard@jpinfonet.se