JP Infonet är ett av landets ledande informationsföretag. Vi tillhandahåller ett stort antal juridiska tjänster för både offentlig sektor och näringsliv. JP Infonet startade verksamheten 1999 och vi har vuxit kraftigt sedan dess. Idag har företaget kontor i Gamla Stan i Stockholm, Karlstad och centrala Helsingborg. Tillsammans är vi ca 70 anställda varav hälften jurister. Vi har kollektivavtal och tillämpar individuell lönesättning. Vi satsar på långsiktighet och erbjuder stor möjlighet till personlig och professionell utveckling.

Vi erbjuder ett brett utbud av kurser inom juridik för både offentlig sektor och privata företag. Du kommer att jobba nära dessa målgrupper och få förståelse för deras kompetensbehov.

Du förser våra kunder med exceptionell service och följer upp deras upplevelser på våra kurser och behov av vidare kompetensutveckling. Kontakten sker via telefon och videokonferens men du kan även komma att ansvara för externa kundmöten på plats hos kund där du fångar upp kundens behov och skräddarsyr deras kompetensutvecklingspaket. Det ingår också att vara värd för våra utbildningar och välkomna deltagare samt koordinera frågor.

För att lyckas i rollen söker vi dig som drivs av att ge god service till kunden och som trivs med att ha många kontaktytor samt presentera inför stora grupper.

Rollen är en junior tjänst med goda möjligheter till utveckling.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete, arbeta med juridik eller har erfarenhet av att jobba med utbildnings- och eventverksamhet. Vidare ser vi gärna att du är;

  • Självgående och flexibel
  • Utåtriktad, positiv och öppen
  • En ansvarsfull lagspelare som fokuserar på uppgiften och är lösningsorienterad
  • Driftig och orädd som trivs i ett högt arbetstempo

Kvalifikationer